آموزش لهجه عراقی و مکالمه عربی فصیح

تدریس لهجه عراقی، مکالمه عربی فصیح، حوار مفتوح و صرف و نحو

آموزش لهجه عراقی و مکالمه عربی فصیح

تدریس لهجه عراقی، مکالمه عربی فصیح، حوار مفتوح و صرف و نحو

آموزش لهجه عراقی و مکالمه عربی فصیح

استاد امین تیموری
موبایل: 09365544696
ایمیل: abooeshagh.arabic@gmail.com
مدرس لهجه عراقی و مکالمه عربی فصیح
مدرس دوره های حوار مفتوح
مدرس صرف و نحو
تدریس خصوصی در استان تهران و البرز
تدریس مجازی مکالمه عربی برای همه فارسی زبانان جهان
*چندین سال سابقه در عرصه مکالمه عربی*

طبقه بندی موضوعی

جزوه لهجه عراقی موکب شباب المقاومه

امین تیموری | سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵ ق.ظ

نسخه نهایی جزوه کاربردی ارتباط گیری, تعامل و مکالمه سازنده لهجه عراقی + دانلود مستقیم نسخه 3

دانلود

همه ساله در ایّام نیمه شعبان و اربعین حسینی شاهد شکل گیری بزرگترین اجتماع مردمی جهان در طول تاریخ هستیم. حضور خیل کثیری از مردم عراق و دیگر شیعیان سراسر جهان توأم با نور هم‌دلی و قرابتی که در این پیاده‌روی بر قلوب، تابیده شده؛ باعث می‌شود ارتباطی مهم‌تر میان هر یک از افراد شکل بگیرد که از این منظر میتوان فهمید نوع تعامل و نقش ما زائران ایرانی، در نمایش و تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی مان چقدر مهم است.

اینکه یک برادر عراقی در ذهن خود از «گذشت» ما، از «مهربانی» ما، از «دلسوزی» ما، از «فهم فراکشوری» ما، از «حبّ فراوطنی» ما، از «اسلام» ما، از «انقلاب» ما، و از «ایران» ما چه تصوری داشته باشد، اینکه چقدر از ایران، بی‌آنکه سفر کرده باشد، خاطره‌ی خوش داشته باشد، چقدر – خدای نکرده - دلخور شود، دست من و تویی است که قرار است در این بزم حسینی، گام بزنیم. اینگونه است که یک من به اندازه‌ی یک ایران، یک ایران اسلامی و انقلابی مهم و بزرگ می‌شود و چقدر من و تو و ما بزرگ شده ایم. با نگاهی به فرصت عظیم زیارت اربعین در می یابیم فرصتی گرانبها در اختیارمان قرار گرفته تا بتوانیم نقشی قابل توجه در تقویت اتحاد ایدئولوژیک مسلمین بخصوص دو ملت ایران و عراق ایفا کنیم.

پرچم عراق

و امّا جزوه ای که اینکه پیش رویتان قرار دارد نوشته ای است اولیه با هدف کمک به «ارتباط گیری، تعامل و مکالمه سازنده» با  برادران عزیز و بزرگوار عراقی مان. امیدواریم با عنایت امام حسین علیه السلام و محبت اهل بیت عصمت و طهارت این جزوه مایه برقراری و تقویت «پیوندهای محبّت آمیز» بین دو ملّت مسلمان و قهرمان ایران و عراق گشته و به اتحاد بیش از پیش، فرامرزی و اعتقادی ملت های مسلمان غرب آسیا کمک نماید.

این جزوه شامل سه بخش اصلی «مردم شناسی و جریان شناسی», «راهبردهای ارتباط گیری» و «آموزش مکالمه محور و کاربردی لهجه عراقی» می باشد. در بخش اول کلیاتی از ویژگی های یک مخاطب عراقی به همراه شناختی کلی از جریان های سیاسی موثر در عراق و چگونگی و ظرافت های ارتباط با یک مخاطب عراقی را می آموزد. در بخش دوم راهبردهای ارتباطی به صورت مثال های مشخص و کاربردی و اینکه چطور می توان یک ارتباط را «ایجاد و جهت داد» گفته می شود. در بخش سوم نیز در قالب ۹ مکالمه کاربردی و موقعیت محور و ۹ جدول آموزشی قواعد و عبارات, لهجه عراقی به کمک طراحی جملات کاربردی آموزش داده میشود. گفتنی است آموزش داده شده آموزشی اولیه و فتح بابی در جهت افزایش مهارت زبانی و ارتباطی زائرین به منظور برقراری ارتباط و تعامل سازنده با برادران عراقی است.

دانلود جزوه موکب شباب المقاومه
عنوان: جزوه لهجه عراقی
حجم: 2.37 مگابایت
توضیحات: جزوه لهجه عراقی
 

  • امین تیموری

نظرات  (۱)

  • مهوی لبافیان
  • خیلی عالی و آموزنده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی